Springa springa

I morse så måste månen, planeten, universum och alla stjärnor där emellan stått åt rätt håll i en parallell linje. För jag lyckades på något mirakulöst sätt ta mig både upp ur sängen på med springkläderna och ut ur lägenheten. Helt otroligt. Jag har tänkt så många gånger att ju jäklar ska jag ge mig ut och springa innan jobbet. Men när klockan har ringt så har jag snabbt ångrar mig. Låtit latmasken ta över och glatt somnat om igen. Men inte i morse inte. Nej jag tvingade mig ut. I löfte att om jag bara tag mig upp och ut och springer min runda. Så får jag frossa i choklad hela helgen. Med chokladen på näthinnan så tog jag mig ut ur porten. Med musiken i lurarna, pulsklockan på och när dom första spring stegen va tagna i den kyliga och friska luften. Ja då kände jag mig allt annat än trött. Det va som att vadå varför va det så svårt och ta sig upp. 

Det va helt underbart skönt och härligt att få komma ut och springa min runda i skogen direkt på morgonen. Innan både frukost och jobb. Nu sitter jag nyduschad och klar. I väntat på att klockan ska slå gå till bussen tid. För att på jobbet sen börja med att äta frukost =)

Från en pigg, glad och hungrig tjej. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0