Träningsvärk

Idag har jag träningsvärk i gäddhänget efter gårdagens pass. Haha en muskel som får vila lite för ofta ;). Men idag så började jag min morgon sådär obehagligt tidigt med att köra ett Grit cardio pass på sats spårvagnshallarna. Idag gick vi köra nya releasen och ja den va sjukt jobbig. Vi körde den för två veckor sen men alltid svårt när man kör en ny releas för första gången. Men det är mycket olika övningar i ett block. Det är en övning som vi ska göra i två min så många varv och fort som möjligt.

Först ska man göra två skridskohopp två utfalls hopp sen en burpees med två armhövningar. Det är en övning. Sen ska man helst räkna oxå hur många många sånna man hinner göra på två min. Haha sen va det en annan övningen oxå. Där jag förra gången tyckte att hon sa att den hette nått med bear. Men jag tänkte att nej det kan den väl inte heta jag måste ju ha hört fel. Bäst att gå hem och rensa dom där öronen ordentligt. Idag hade jag nyrensade öron och jo övningen hette bear crowl. Ja alltså björngång. Hur går då en Björn. Jo på alla fyra såklart. Övningen går ut på att man ska stå på händer och fötter ha knäna i 90 grader och så nära golvet som möjligt utan att dom ska nudda golvet. Sen ska man förflytta sig två steg åt höger och sen två steg åt vänster. Det bränner fint i benen kan jag lova. 

Efter ett väldigt jobbigt och svettigt cardio pass blev det att skutta direkt in i bastun och köra ett Hot FLX pass innan jag drog till jobbet. Men oj jag tror att jag börjar och uppskatta det där passet mer och mer. För det va riktigt skönt att få sträcka ut kroppen idag. 

Men sen blev det jobb för hela slanten. Vi va bara tre idag men det gick så bra så. Det va ju järngänget som arbetade. Nämligen jag, Bertil och Sofia. Så då kan det ju inte gå annat än kalas bra. Efter jobbet blev det att köra ett pass till. Haha ja jag vet träningsnarkoman. Men blev att köra ett runner strength pass. Men snart är det slut med det passet för snart är tanken att vi ska ge oss ut och springa en massa center tillsammans. Åååå jag bara hoppas att det är dagar och tider som även jag kan hänga med på. Men det återstår att se. 

Nu äter jag middag och skrivet samtidigt. Det är min chiagröt med hallon, kiwi,fikon, nötter och mullbär till. Mums =). Sen blir det att sova som den prinsessa på fläsket som jag är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0