Trötter

Trötter checkar just in och ut. Usch känner mig bara så jäkla trött. Men lite skönhetssömn ska nog råda bot på det ;). Annars så krigar jag på med jobb och träning. Körde ett cykel pass i morse som va galet jobbigt. Mjölksyran sprutade ut igenom öronen och hade jag fått för mig att ta en såkallad selfie bild så hade den vart allt annat än vacker ;). Sen blev det att köra ett lite styrke pass på en 40 min sådär. Innan jag gick och duschade. Körde lite marklyft, rodd, jobb med ketterbells och hantlar. Fick till ett bra och jobbigt pass på egen hand. Kändes både kul och bra. 

Men oj nu blir det till att sova. Får försöka och skriva lite längre en annan gång då jag inte är lite trött. 

Trötter checkar ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0