Hel dag

Idag va jag uppe vid 07:00 åt frukost och gick sen ner till sats och hängde på låset. Det blev att köra ett pass på gymmets gym. Ni vet bland alla testosteron grabbar med en massa tunga vikter och stönande ljud. Jag där hängde jag idag med mina bäbis vikter. Jag körde back squat, marklyft och en massa andra övningar som jag inte vet vad dom heter. Men det blev ett bra och jobbigt pass. Varje gång som jag är på gymmets gym så tänker jag att jag borde göra det här oftare. För det är jobbigare på ett annat sätt. 

Men sen blev det att gå hem äta lite snabbt. Sen göra mig i ordning och göra mig redo för en heldag inne i stan. Jag hade nämligen bestämt med en kompis att vi skulle ha en dag inne i den stora staden. Vi började med att gå till Intersport och hämta ut min startbiljett för Stockholm tunnel run. Sen blev det att gå runt lite och sen ta en kopp kaffe och sen promenixa lite till. För att sen avsluta med en bit mat innan vi åkte hem. Det va riktigt trevligt att umgås lite och att hitta på nått roligt. Det va dock lite kallt med då är det tur att man kan gå in och sätta sig på ett café och värna sig lite. 

Dagens outfit 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0