Helgen

Helgen är över och det har bara gått såå galet fort wips säger det och så är det över. Jag hat hunnit med en hel del. Det har blivit bio mys. Och då såg vi på nya hunger games filmen. Jag tyckte att sen va bra. Den va ju inte lika bra som första filmen. Men första boken va oxå bäst. Men jag har läst alla böcker och så även denna. Men jag kommer knappt ihåg nånting från boken. Det va vissa delar som jag kände igen. Men ja den va helt klart bra och sevärd. Sen har jag även hunnit med att både träna och springa. Blev att springa i skogen och det va bara såå härligt. Det tar inte energi det ger energi. Sen har jag hunnit med att städa och fixa här hemma. Jag har rensat och slängt en massa saker. Jag har satt upp ljusstakar, julstjärna och bytt gardiner. Det va lika bra annars så kommer dom aldrig upp. Sen har jag vart på adventsfikat. Som oxå bara va sååå mysig. Jag hade med mig den absolut godaste glöggen Saturnus hallon och lakrits. Den är alkoholfri vilket passar mig väldigt bra =). Sen hade jag gjort hallonbollar som blev mycket uppskattat. 
 
En rolig helg med mycket att göra :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0