Nya glasögon

Ja jag tänkte att jag skulle börja med att inte skriva om hur trött jag är. Men så kom ordet trött med i alla fall. Och ja jag är sjukt galet trött. Jag känner mig som ett lik. Nej jag känner mig som ett uppgrävt lik. I onsdags så bestämde jag mig för att jag inte skulle gå på ett Grit cardio pass varför då inte det. Jo jag har bestämt mig för att jag ska våga mig ut på gymmets gym lite mer. Och vilka tider passar  inte bäst för det om inte på morgonen. Så ja onsdag morgon va jag peppad och redo för att besöka gymmets gym. Jag hade planerat ut lite olika övningar som jag skulle göra. Så blev att köra lite olika sett där första blocket bestod ut av att göra
squat med skivstång 10 st 
chins med gummiband 10 st och varannan gång pull ups med gummiband 10 st 
Enarmad axelpress med squat med en ketterbell på 10 kilo 10 per arm
 
Detta körde jag först med skivstång på 30 kilo och 10 reps X 2. Sen efter två varv ökade Jag på vikten med 10 till 5 kilo tills jag kom upp till 55 kilo. Där stannade Jag körde på med 5x5 för att få upp flåset och rejält med mjölksyra. 
 
Sen gick jag över till att köra frivändningar, thrusters och axelpress. Detta med en stång på 25 kilo. Körde 10 x 4 och va rejält flåsigt efter detta. Sen avslutade jag med lite mage och armhävningar. Ett bra pass där jag fick med hela kroppen. Jag måste köra detta pass flera gånger. Så kul och så mycket träningsvärk dagen efter. Haha helt galet. 
 
Sen har jag som vanligt krigat på jobbet. Och jag har skaffat mig nya glasögon som jag för övrigt är sjukt nöjd med. Det är ett par Vendela med en brun front och så är det blå på insidan och ljusbrun på skalmarna. Jag tror aldrig att jag har haft en både med så mycket färg förut. 
 
Vad har jag mer gjort. Jo jag körde ett bodypump pass idag. Gud det va helt galet jobbigt. Eller så berodde det på träningsvärken som skrek i typ alla muskler. För svetten forsade och maskarna rann ner i mina ögon så jag såg knappt instruktören jag bara hörde hur hon stod där uppe och skrek på oss. Haha men oj så kul det va idag. 
 
Nu ska jag äntligen få ta och sova. God natt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0