Onsdags pepp

Onsdagen är passerad. Det är mitten ut av veckan. Nu är det nedräkning till helgen. Man börjar veckan med att räkna upp och sen räknar man ner. På fredag är det AW som gäller. Vi ska fira av Frida som ska sluta. Hon ska nämligen flytta ner till Falkenberg. Som ligger typ vid Göteborg. Hon kommer därifrån och längtar såklart tillbaka. Jag kommer ju såklart att sakna Frida super duper mycket. Men jag saknar ju alla som har jobbat och slutat hos oss. Men det är vi tjejer som ska gå ut. Det blir både gott att äta och förhoppningsvis nått att dricka till ;). Men det kommer inte att bli allt för sent. Eller det får snarare inte bli allt för sent. För jag ska nämligen upp och jobba på lördag. Mindre kul. Men jag ska jobba med Sofia och Lovisa och det ska såklart bli jätte kul. Jag längtar till både på fredag då jag får träffa dom och tills på lördag när jag ska få jobba med dom.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0