Söndag

Ja så har vi då söndag idag. Den där dagen som innebär att det är måndag i morgon. Men det är inte vilken måndag som helst i morgon. För jag är nämligen ledig. Ååå det ska bara bli så skönt. Min söndags ångest har på nått sätt bytts ut till söndags pepp. Eller nej jag har inte känt mig sådär jätte peppad idag. Jag har mest bara känt mig trött. Trött i kroppen och i huvudet och ja bara trött i hela mig. Jag va uppe innan 8 och åt frukost. Sen gick resten ut av dagen mest bara ut på att ta det lugnt. Va ner till Ica en sväng. Städade av lägenheten och tänkte att jag kanske borde gå ut och gå en sväng. Men vädret va allt annat än peppande så nej. Promenaden stannade bara just vid den där tanken. Jag stannade helt enkelt inomhus och läste. Det va bara så skönt. Jag gör det allt för sällan. Men det va bara så lugnt, skönt och rofyllt. 
 
Men vid 15 tiden så tog jag mig samman och åkte till sats för att dra av ett dubbelpass. Blev att köra ett bodycombat och bodybalance. Det va precis så jobbigt, svettigt, pulshöjande och sen så mjukgörande som det ska vara. Idag så byttes några ut av låtarna ut och i och med det övningarna. Jag säger det som jag har sagt många gånger förut. Jag har bättre kondition än vad jag har koordination. Gud det är ju helt omöjligt att komma ihåg i vilken ordning alla sparkar och slag ska göras i. Jag förstår inte hur alla andra kan lyckats och inte jag ;). Men det är för att dom andra är ju bara så grymma och inkörda combat proffs. Jag är fortfarande den här nybörjaren som fortfarande skuttar åt fel håll ibland ;). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0