Sprungit nu på morgonen

 
OMG det va på trötta ben och med hjälp ut av domkraft, lång piskan och för att jag hade ställt mitt alarm på mobilen. Och sen lagt mobilen inne i badrummet precis bredvid mina träningskläder. Sån jag lyckades komma upp och tvinga mig ut att springa en runda i morse. Jag säger inte att det va lätt. Men jag säger nu i efterhand att det va värt det. Nu när jag sitter i soffan. Dricker lite vatten. Eller nej jag hinkar i mig vatten. Jag är ny duschad, sminkad och håret är fönat. Jag har smörjt i mig med body lotionen så att hela jag luktar gott. Ja just nu så kan jag säga att det va värt det. Men i morse så ville jag bara dö när klockan ringde. Och när jag inte bara kunde stänga av den utom jag va tvungen att gå upp och stänga av den. Och då va jag ju redan uppe så då kunde jag ju inte bara säga ja till latmasken och nej till träningen. När träningskläderna låg redan klara precis bredvid mig. 
 
Men förutom att benen, kroppen och hela jag kändes jätte trött så kändes det bra. Jag blev pigg efter ett tag lagom till när jag fick upp värmen. Men jag sprang inte så fort utom tog det ganska så lugnt. Men det va skönt att bara komma ut och få lite frisk luft. För det va ett bra löparväder. Det va inte så kallt och det varken blåste storm eller regnade diagonalt.
 
Men nu blir det till att åka till jobbet och kriga. 
 
Vi kör en löparbild från förra veckan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0