Tapas

Gårdagen va bara så trevlig. Vi började på ett tapas ställe som för enkelhetens skull heter Stockholm tapas. Det ligger vid Vasastan, st Eriksplan. Vi va ett stort gäng på typ 16 pers så vi hade innan förbeställt vad vi skulle äta. Jag hade valt tre rätter som va halloumi med limeyoghurt sås, lamm bitar och rotfrukter i ugn med humus till. Det va så gott. Min plan och jag tror att dom flestas plan va att det inte skulle bli så sent eftersom vi va väldigt trötta. Ja i alla fall vi tre som hade sprungit. Men som vanligt så blir det ju aldrig som man hade tänkt sig. Efter tapas stället så drog vi vidare till grappa som låg jätte nära. Där stannade vi tills dom stängde vid 1. Herre gud jag va inte hemma fören vid 02:20. Då blev det fort av med sminket och sen sova. Jag typ somnade i fallet på väg ner till kudden. 

Men det va jätte kul. God mat, trevligt sällskap, gott att dricka till ( jag drack två glas vin och kände att det räckte så ) mycket roliga och trevliga samtal och diskussioner. En bra kväll helt enkelt dock kanske lite för sen hemgång. Men vad gör det när det va så pass kul.   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0