Drinkkväll

gårdagens drinkkväll va ju bara såå helt fantastisk rolig. Det bjöds på tre mycket goda drinkar. Och vi va många som kunde komma så det va jätte roligt. Det va fullt hus hos Elin. det blev mycket seriösa och mindre seriösa diskutioner. Jag hade bakat raw food mockarutor och alla tyckte att dom va jätte goda. Alla små rutor gick åt och jag hade bara matlådan med mig hem sen ;). Vi drack tre olika drinkar och den första va en dry martini, andra va en mjölk drink som hette mamma mu. Den va super duper god. Min kommentar va att man kan dricka den till frukost. Den va jätte lätt och göra. Det va bara likör 43 och mjölk. Tredje drinken kommer jag inte ihåg va den hete med god va den och det va hallon i den. Sen när alla drinkar va uppdruckna så fick vi ett samtal från Bertil villans pappa och min chef att dom inviger deras nya bubbelpool och undrar om inte vi vill komma. Så vi bestämde oss för att åka och vålderstiget dom.                                                                                                                                                     Haha det va mycket trevligt. Jag har aldrig vart hemma hos Bertil så det va kul och se hur han har det och hur han bor. Sen va det då dax att hoppa ner i pluret. det va så varmt och skönt. jag vet inte hur länge vi låg där. Men det va så att vi hann dricka en drink och förvandlas till ett russin ;). Det va nästan så att man började att frysa lite emot slutet oxå. Men jag är ju ganska så frusen av mig oxå. Sen när vi alla såg ut som russin så blev det att kliva upp duscha av oss och sen blev det att åka hem. Jag och Elin tog sällskap eftersom vi bor åt samma håll. Det är alltid trevligt att få sällskap. Men det va en mycket glad men väldigt trött Carlsson som kom hem och typ däckade på en gång. Jag gick och la mig vid tre och somnade på en gång.     








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0