Inköpsstopp

Idag efter jobbet va jag hos Elin. För hon hade ett ljusparty. Jag jobbade ju till 19:00. Så jag kom lite senare än alla andra som va där vid 19:00. Men det gjorde inget. Jag har ju vart på ljuspartyn förut så jag vet vad det går ut på och hur det är. Vilka ljus som finna och allt sånt. Så just nu efter detta party har jag inköpsstopp. Jag köpte ljus för över 500kr. Det är helt galet. Men det behövdes verkligen. Det typ ekar tomt i min ljuslådor just nu. Och det är nu när mörkret och kylan faller på som man bara vill krypa ner under en filt, tända en massa ljus och bara få mysa. Men jag köpte ju som sakt va en massa ljus som luktade super gott. Så det ska bli mycket roligt att få hem dom sen och få tända dom och känna ut doften sprider sig i lägenheten. 

Förutom att shoppa en massa ljus för över 500kr så har jag även vart i stallet igår och ridit. Jag fick äran och rida på den nya hästen som heter Sven ( ja jag vet man tänker bara på renen i frost ). Men jag har bara sett honom gå och ja då har han sett trevlig ut. Jag kan säga att han va mycket trevlig och rida oxå. Mycket mjuk i munnen och det tycker jag om. Jag hatar när man får gå runt och bära på dom. Men han slår sig gärna fri i början. Men det blev mycket bättre efter uppvärmningen och när vi började och rida. Nej men jag va mycket positivt till den nya hästen. Jag tror att han kommer och bli mycket bra och omtyckt ridskolehäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0