Träningen

Träningen är avslutad och jag sitter nu och äter lunch. Men idag så bestod träningen av ett Cross training Pass. Idag så va passet indelat i olika block. det första blocket så va det 4x40 sek x4 Varv. Första 40 sek bestod ut av armhövningar, andra 40 sek va rodd med skivstång, tredje 40 sek va squat med skivstång sista 40 sek va vandrande armhövningar. Sen gjorde vi det här 4 gånger. Andra blocket hade samma upplägg men med andra övningar. som va clean and squat med skivstång, axelpress med viktplatta, push press med skivstång och sen burpees. även dessa gjorde vi 4 varv. Sista blocket skulle vi dela upp oxh två och två och göra en massa övningar som jag knappt kan varken skriva ut vad dom heter eller beskriva. Men jobbiga va dom ;). 
 
Men nu är det gröt lunch med en massa kaffe. Jag höll typ på att somna på bussen hem. Men jag känner bara att det va tur att jag va ute och sprang igår. För idag vill jag inte ut och springa usch det är ett sånt äckligt väder. Nej träningen är avklarad inomhus och det känns bara såå bra. I kväll är det drinkkväll med bästa brudarna som står på schemat. Temat är rosa och vi får se vad det bjuds på för spännande drinkar till det ikväll. Jag har bakat raw food mockarutor som jag tänkte ta med mig. Jag hoppas att dom kommer att tycka om dom =). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0