Kräftskiva

I lördags så va jag på kräftskiva med partyhattar och fulaglasögon på. Det va super trevligt och vi hade värkligen jätte kul. Jag jobbade innan så jag gjorde mig i ordning på jobbet innan jag åkte in till stan.  Vi började med förbubbel. Sen åt vi en massa god mat. Jag va ansvarig för att fixa en sallad. I den hade jag typ allt gott som man kan tänka sig. Sen hade vi paj, kräftor, ost, kex och bröd. Sen hade vi efterrätt som va paj med vaniljsås. Gud det va såå gott och jag rullade typ hem sen. Det blev inte allt för super sent utom jag va hemma vid ett men då va jag trött. Somnade på en gång utan problem. 

Igår så bestod dagen mest ut av att träna och att göra matlådor. Jag har även börjat att inse att vi snart ska åka till tel aviv. Det har känns som att det så långt kvar. Men nu är det inte så långt kvar längre. Börjar och kännas lite nervöst. Vi ska ses i morgon och prata lite om vad vi ska ta med oss och vem som ska ta med det. När och hur vi ska åka. Jag vet bara att vi ska åka typ okristligt tidigt. Men exakt hur tidigt vet jag inte. Men ja det löser sig. Men lite nervös är jag ju såklart. Jag åker inte så ofta utomlands. Utom brukar hålla mig hemma. 

Men nu blir det snart till att ge sig ut i regnvädret för att åka till jobbet. 


Fulaglasögon på















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0