Möte

Igår hade vi ett Tel Aviv möte. Vi bestämde att vi skulle ses på espesso house på Kungsgatan och diskutera vad hur när och lite sånt. Sen är det ju klart alltid kul att ses. Vi ska typ åka sådär okristligt tidigt. 07:15 går vårt plan. Och det är tydligen så att om man ska åka till Israel så måste man vara på plats extra tidigt. Naturligtvis. Så vi ska inte bara vara där okristligt tidigt vi ska även åka in okristligt tidigt. Eller snarare mitt i natten. Vi ska ta en buss från Rådmansgatan som går 03:26. Helt galet. För att sen ta en flygbuss ut till Arlanda som gick 03:49. Vi kommer att åka vid den tiden när andra människor ska hem från krogen ;). Om jag känner. Om själv rätt så kommer i alla fall jag att sova på planet ner. 

Men sen gick vi igenom lite andra frågor. Som packningen, vad vi ska göra där nere och lite sånt. Det kommer och bli så roligt och jag är bara sååå taggad. Jag kände mig extra glad att då komma till lite sol och värmde idag när jag va på jobbet och frös om mina stackars händer. Jag kände bara att jaha nu kommer jag att få frysa om händerna i ett halvår tills det blir någorlunda varmt och skönt igen. 

Sen ska vi åka till Jerusalem oxå och det ska verkligen bli jätte intressant. Super spännande. Jag är bara såååå taggad =). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0