Bröllopet

Gårdagens bröllop och bara hela gårdagen va bara såå fantastisk. Jag hade bara så kul. Det började med att jag åkte ner till Ösmo. Va där vid strax innan 10. Träffade tjejerna och så åt vi lite frukost. Innan vi gick igenom dagen hur vi skulle gå och hur planeringen va. Sen gjorde vi oss i ordning och tog det ganska så lugnt. Vi hade jätte mycket tid på oss så det va absolut ingen stress. Sen blev det lite skumpa innan vi drog på oss klänningarna och blev hämtade av en taxi. Som jag skrev innan så va jag lite nervös. Vilket naturligtvis va helt onödigt. För när jag kom där så såg jag honom. Och det kändes bara så bra. Det va som att jag kunde slappna av och börja andas igen. 

Vi började med att gå igenom hur vi skulle gå med prästen och allt sånt. Sen började bröllopet.  Set gick kalas bra. Båda sa ja, det va ingen som ramlade eller sa fel. Eller nånting. Utom allt flöt på mycket bra. Så otroligt fint och dom är verkligen så fina tillsammans. Så glad för deras skull. Sen va det dax för fotografering och alla ville ju en massa kort. Jag va glad över att solen sken för det va inte allt för varmt där vi stod i våra klänningar. Men det va bara att bita ihop och le. Efter fotograferingen så kom min mamma och hämtade oss så att vi kunde åka till festlokalen. Där blev det snittar, bubbel, lite mer snittar och sen fick vi gå till borden. Sen va det dax för mat, lite vin, en otroligt god tårta, lite mer vin, lite mer otroligt goda sötsaker som Elin hade bakat. Hon är bara så otroligt duktig. Det va så att det inte gick att sluta äta. Sen blev det kaffe och sen lite mer vin på det. Och så klart en massa dans. Partyt kunde börja och ja vi va på dansgolvet nästan hela tiden. Men undantag för lite kisspauser och att fylla på glaset med mer vin. 

Efter väldigt mycket dans så va det dax för hemgång. Vi åkte vid två tiden. Och ja jag vet inte riktigt vad klockan va när vi gick och la oss men jag vet va den stod på när jag vaknade. Innan alarmet ringde. Jag kommer att sova gott i natt om jag säger som så. Men oj så kul vi hade det. Det va helt galet. Stort tack till alla som gjorde partyt så roligt och lyckat igår. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0