Ett tag sen

Oj nu va det ett tag sen som jag skev. Men jag har inte haft tid, ork eller lust att skriva. Jag har mest jobbat, jobbat och sen jobbat lite till. Det är fullt upp och ett helt annat tryck än i Tyresö. Men det är kul. Verkligen jätte roligt. Dagarna går jätte fort. Och vips så är det redan torsdag. Veckan har gått fort samtidigt som den har gått så långsamt. Men idag så får jag äntligen träffa mannen i mitt liv. Vi ska gå ner och kolla på lite eld, raketer och sen bara gå hem och ta det lugnt och skönt. Mysa lite och bara njuta av varandras sällskap. Vi har inte setts sen förra måndagen. Så jag saknar honom jätte mycket. Men dom senaste dagarna har vi prata i telefon och då har det känts så mycket bättre. Men idag ska vi äntligen ses och jag längtar så mycket. Att man kan sakna och längta efter nån så mycket som man inte har känt så länge. 

Idag så kommer vi att vara värsta Tyresö gänget i sickla. Det är jag, Bertil, Helena och Lovisa som är på plats. Sååå kul. Jag känner mig just nu bara så glad. Och det känns så bra. Sen har jag såklart hunnit med att träna en del oxå. Har just nu träningsverk i ryggen och i morgon så kommer jag garanterat ha det i både ryggen och i benen. Har kört mycket rygg och ben nu den senaste tiden. Jag känner att det är viktigare att ha en stark rygg än snygga biceps ;). Känns som att jag har mer användning ut av det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0