Fredags fys

Fredags fys innan fredags mys. Eller nja det blev bara fredags fys och ingen fredags mys. Blev snarare att hoppa in i duschen direkt efter min kvällsrunda och att sen slänga i sig mat och att sen dö. Känner mig bara så trött och slut i kroppen. Men jag tog mig ut på en kvällsrunda i alla fall. Funderande ett tag på att hoppa över träningen men så tänkte jag på hur bra jag kommer må efter och på hur gott jag kommer att sova. Så ja jag bestämde mig för att springa en runda i skogen efter jobbet. Men jag kände mig trött och sliten i kroppen. Vet inte om dom där intervallerna fortfarande sitter kvar i kroppen eller vad det är. Men ska bli skönt med en vilodag på söndag. Det kändes bra när det va klart. Att ha det gjort och att vara så där avslappnad och skönt trött. 

Men ja nu ska jag ta krypa ner i sängen kolla på ett avsnitt av jordskott och att sen ta och sova. I morgon blir en lång dag. 

Ha det så bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0