God morgon

God morgon ja om den nu är så god. Jag har i alla fall sovit som en stock hela natten. Så trött jag va igår. Men idag känner jag mig så mycket piggare. Vaknade typ upp som en helt ny människa. Men just nu så sitter jag utanför sats sickla och väntar på att dom ska öppna så att jag kan starta dagen med lite träning. Det kommer bara att bli ett kort pass för jag börjar att jobba kl10:00. Men bättre än inget. Men i kväll ska jag ge mig ut och springa en runda. Som jag längtar. Terapi på hög nivå. Men det som är skönt är att sats och synsam i sickla ligger jätte nära varandra så det är bara att gå lite snabbt över efter att man duschat och äta lite frukost och sen är man redo för dagen. Perfekt. 

Det ska bli kul att se om det blir nått drag idag. Men tanke på att det är lördag. Dom flesta normala människor är lediga och det är löningshelgen. Jag tror nog att det kan bli lite snurr i butiken. Inte för att det än så länge har vart speciellt dött. Snarare tvärt om. Men ja det ska som sagt va bli spännande. Men först träning så att man gör av med lite energi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0