Inventering

Igår hade vi inventering på jobbet. Så det betydde att jag jobbade mellan 09:15 till 21:30. Alltid lika trevligt att spendera så många timmar på jobbet. Eller inte. Men det gick riktigt smärtfritt skulle jag vilja säga. Jag blippande alla bågar och Ninna kollade så att bågarna blippandes in och tryckte på en knapp när jag sa till. Bertil skrev in alla manuella saker. Så det gick riktigt bra tycker jag. Sen blev det att åka hem. Byta träningskläder i träningsväskan och sen att gå och lägga sig. 

Klockan ringde i morse vid 05:20. Kände mig förvånansvärt pigg. Så traskade ner till gymmet och körde marklyft, hantelrodd och dips med viktplatta i knät. Det kändes bra att börja dagen på gymmet. Då känns hela dagen så mycket bättre. En bra start på dagen gör så mycket. Sen avslutade jag passet med lite core övningar. Men nu är jag på g till jobbet för att kriga till kl:19:00. Sen blir det att åka hem och dö i soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0