Ledig

Idag har jag vart ledig och det har bara vart såååå skönt. Det har vart kanon väder idag oxå. Så det har vart perfekt. Men ja jag började med att gå upp vid sex tiden för att äta frukost och sen gick jag ner till gymmet. Där blev det att köra vanliga squat, axelpress, rygg i cabel Cross maskinen, bänkpress, latsdrag och ja lite allt möjligt helt enkelt. Sen gick jag hem. Tog det lite lugnt och fixade lunch till den här veckan. Det blir kyckling biffar. Som består ut av kyckling färs, halloumi och röda linser. Det är enkelt och super gott. 

Sen tog jag mig ut och sprang en runda. Eller nej det blev en lite längre runda. Blev faxist att springa hela 36 km. Helt galet. Det är ju som att springa från mig ner till Ösmo och halvväg till nynäs. Hur kändes det då. Jo men det kändes bra. Det är klart att det va jobbigt. Men det va inte så att jag trodde att jag skulle dö jobbigt. Jag satsade på att springa i ett lugnt och jämnt tempo. Och när jag stannade så hade jag kunnat fortsätta. Och den känslan kändes bra. Men jag hade bestämmt mig för att springa den rundan och så fick det helt enkelt räcka så. Men 36 km det känns ändå så bra. Det känns som att dom där sista kilometerna kommer jag att klara på ren jävla vilja. 

Men nu känner jag mig gansk så trött och lite små stel i kroppen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0