Samma start ny dag

Ja det blir att köra samma start som igår. Nämligen på gymmet. Sitter precis som igår och väntar på att sats i sickla ska öppna så att jag kan få komma in och börja dagen. Igår blev det att köra ett snabbt men intensivt pass. Körde mycket teknik övning på clean. Det är en rolig och lite små knepig övning med skivstång. Där emellan körde jag armhävningar, ketterbellsswing och lite övningar för mage och core. Sen blev det en snabbdusch och att gå till jobbet för att äta frukost. 

Det blev en bra dag på jobbet. Vi sålde en hel del både solglasögon och vanliga glasögon. Så kul. Att det rullar på bra redan ifrån start. Solglasögon har sickla borna tydligen saknat. För jäklar vad vi har sålt solglasögon. Var och varannan kund som kommer in ska köpa solglasögon. Och det är inte bara så att dom kommer in och kollar utom dom köper oxå. Det tycker vi om. Nej så dagen rullade på bra och det märks att det är ett helt annat tryck än vad det är i Tyresö. Så det känns bra. Dagen går väldigt fort. Helt plötsligt så får man gå hem. 

Sen när jag kom hem så blev det att ge sig ut och springa. Så skönt. Det är verkligen som terapi för mig. Och jag kände att jag verkligen behövde det. De har vart så mycket nytt den här veckan så jag behövde bara få koppla av lite och bara sätta den ena foten framför den andra och inte tänka på nånting. Ja förutom att lyfta på fötterna och att inte ramla. 

Men jag saknar såklart mannen i mitt liv. Han är ute och åker en massa båt just nu. Så han har inte mobilen på. Så jag saknar honom såklart och det känns extra mycket när man inte kan höras. Varken på sms eller att ringa. Men nästa vecka kommer han hem och jag längtar så mycket. Men nu öppnar dom snart så att jag kan få min braiga start på dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0