Trött och sliten

Det va med en trött och sliten kropp som jag i morse gav mig ut på en löprunda. Benen va trötta, kroppens kändes seg och trött. Det va som att sen helst bara hade velat ligga kvar i sängen och dö när klockan ringde i morse. Men jag tog mig upp och ut. Sprang en runda på ca 16-17 km. Blev att springa både i skogen och på lite asfalt. Men mest i skogen. Det va skönt att när det va klart. Men där emellan så va det nästan bara tungt, trött, slitigt och jobbigt. Om det beror på att jag sprang innan frukost eller att jag sprang igår kväll. Ja det vet jag inte. Eller kanske en kombination av dom båda. Men det ska bli skönt att ta en vilodag i morgon. Känner verkligen att min kropp behöver det. 

Men nu är jag på g ner till Ösmo för att äta frukost med dom andra tärnorna. Sen ska vi göra oss i ordning och sen öva lite på att gå. Sen blir det vigsel, mat, presentöppning och sen party. Ska bara bli såååå kul. Jag är taggad på gränsen till över taggad ;). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0