Bara för att

Bara för att du är en sån helt fantastisk människa. Jag älskar dig för att du äter mer vegetarisk mat för att jag gör det. För att du alltid tänker på att ha med sallad i maten eller en stor skål med sallad till maten för att du vet att jag vill ha det. För att du köper chokladen som du vet att jag tycker om. För att du fixar en skarvsladd under hela din säng. För att jag ska kunna ladda min telefon. För att du alltid ser till att ha frysta hallon, kanel, ägg och havregryn hemma för att du vet att jag vill äta min gröt till frukost. För att du spontant köper blommor till mig när jag egentligen förtjänar tistlar. För att du lägger en filt på min sida ut av sängen för att du vet hur frusen jag är. För allt som du säger och gör för mig för att göra mig glad. För att du får mig att känna mig betydelsefull. För att du alltid stöttar mig och ställer upp för mig. För att jag kan lita på dig i alla lägen. 
Ja jag skulle kunna fortsätta och rabbla upp saker. För det finns så mycket. Du är helt enkelt mannen i mitt liv. 






Kommentarer
Postat av: ML

De är de som är kärlek ❤️

2015-08-25 @ 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0