Mat

Herregud denna helg har verkligen bara består ut av en jäkla massa mat. Det började med att jag som vanligt blev bortskämd på fredagen med att maten stod på bordet. Sen på lördagen så va det julbord på tyrol med Dennis och alla hans kompisar. Vi blev ganska så många. Det va både folk som jag känner och folk som jag inte känner eller träffat innan. Men det va verkligen super duper trevligt och jätte gott. Jag va så mätt när vi rullade där ifrån. Sen i dag har jag mest känt mig som en köttbulle. Och för att spä på den känslan lite extra mycket så va vi ute och åt med jobbet idag. Vi va på en indisk resturang och åt super god mat. Det va verkligen så trevligt. Men usch nu känner man sig som en köttbulle igen. 

Men ja förutom att äta så har jag även vart ute och sprungit båda dagarna. Det va lite små kallt med som vanligt skönt när det är över. Jag fryser så mycket bara när jag kommer hem från mina rundor. Det är som att jag inte blir helt varm igen efter. Även fast jag typ duschar i evigheter och klär på mig typ alla kläder. Så fryser jag ändå. Nej det kan inte vara hälsosamt att springa. Sen har jag ju såklart umgåtts med Dennis. Och det är ju alltid trevligt.  

Färdig sprungen Carlsson 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0