På jobbet

Sitter just nu på jobbet och har krigat mig igenom halva dagen. Bara andra halvan kvar. Eller jag slutar 17 så har nog krigat mer än halva redan. Har lunch just nu och blev att äta keso med lite banan, persimmon, gojibär och mullbär till. Mums. Blir nämligen fin middag när jag kommer hem sen. Eller alla middagar som inte jag lagar är fin middagar. 

Men jag började min morgon med att springa en runda på 14 km. Det va ganska så bra väder. Blåste lite emot slutet typ dom sista 4 km va det konstans motvind. Men km innan va ganska så bra. Det va ett helt okej väder. Det regnade inte och va inte svinkallt. Nej det va ett helt okej springväder för den här årstiden. Sen blev det att duscha lite snabbt och att åta frukost lite snabbt pussa hej då och att sen åka till jobbet. 

Hittade den här på nätet och kände bara att äntligen en bild som förklarar det här med vindhastighet så att man förstår. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0