Alla känslor på en och samma gång

Ja som rubriken visar så har jag idag haft typ alla känslor på en och samma gång. Vad har då hänt. Fick jag äntligen den där vita hästen som jag alltid har önskat mig. Eller vaknade jag upp av ett fång av rosor och choklad som överstiger hela mitt kaloriintag för en hel vecka. Eller vaknade jag upp av frukost på sängen med ett perfekt tillgjort starkt kaffe med mjölk i och till den en perfekt tillagad gröt. Nej inget ut av det. Jag vaknade upp helt själv i ett väldigt mörkt rum kl 06:00 av att klockan ringde. Det va ca -3 grader ute och va mörkt som i en säck. Men va vad det då som va så fantastiskt med just denna morgon då?

Jo jag tog mig upp och dressade på mig löparkläderna och tog mig ut på en löprunda. Det va en helt fantastisk runda. Det va ingen smärta, det va jag och musiken, det va bara att sätta den ena foten framför den andra. Jag tog det lugnt i början. Men kände mig bara så pigg och glad. Kroppen ändes fjäderlätt och det va bara helt fantastiskt. Jag har värkligen saknat att springa. Som jag och Jenny diskuterade om igår. Att löpning och träning är den absolut bästa drogen som finns. Det ger så mycket energi och glädje tillbaka. Helt underbart. 

Blev att springa 1 mil på en ganska så bra tid. Med tanke på att jag tänkte att jag skulle ta det lugnt och känna efter hur kroppen kändes. Så ja nu kan dagen bara bli bättre efter denna kanon start. Känner mig bara sååå glad. Haha =). 

Men nu blir det snart att åka till jobbet och kriga tillsammans med järn gänget :). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0