Bra start på dagen

Att börja morgonen med att springa 15 km är en mycket bra start på dagen. Jag vaknade i morse vid 05:45 av att klockan ringde. Det va bara att kliva upp och sätta fart. Jag hade igår bestämmt att jag skulle ge mig på att springa en lite längre runda. Så ja det va bara att ställa klockan lite tidigare då. Så det va bara att gå upp på med löparkläderna och att sen ge sig ut. Det va ett skönt löparväder ute. Det va mörkt när jag började och ljust när jag kom hem. Men jag hade min reflexväst på mig som sitter som en smäck. Den är verkligen kanon bra. Den åker varken åt sidan eller nånting. Den sitter där jag vill ha den från början till slut. Men rundan kändes bra. Kroppen kändes kanon. Inga smärtor varken i vader, höft, rygg eller nånstans. Så det kändes kanon bra. Men jag kände mig lite seg emot slutet. Men det kanske inte är så konstigt. Jag hade inte ätit nån frukost och jag brukar inte springa så långt direkt på morgonen utan frukost. Utom brukar mest bara springa 1 mil. Men förutom det så kändes det mycket bra. 

Men nu är frukosten uppätet och kaffet har jag drukigt upp. Nu väntar jag bara på att gå ner till bussen för att åka till jobbet. 
Men ha det så bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0