God morgon

Började min dag på det absolut bästa sätter. Nämligen igenom att hänga på låset till sats sjöstaden. Dom öppnar 08:00 och då va jag på plats. Efter att ha riggat upp allt som jag behövde så va det bara att sätta igång. Det blev ett snabbt pass för 09:30. Måste jag gå och duscha för att hinna med tvärbanan till bussen för att sen åka vidare ut till Tyresö för att jobba. Så jag har 1,30 på mig från det att jag kliver in till det att jag måste gå och duscha. Så då blev det till att vara effektiv. Jag körde olika övningar direkt efter varandra och vilade bara emellan dom olika varven. Det jag körde vad:
Front squat 10 st
Back squat 10 st
Militär press 10st
Armhävningar från tårna 10 st
Utfallsgång med en 10 kilos viktplatta över huvudet på raka armar. Fram och tillbaka på deras gräsplan det är 17 steg på en vända så totalt 17x2
Hopp på låda och rundan ska nudda ladan varenda gång annars så räknas den inte 14 st
Burpees 10 st. 

Detta körde jag 5 varv på och lassade på vikt redan i från början för att spara in på tid. Körde ett varv som uppvärmnings varv då jag bara körde squaten och militär press. Då hade jag bara stång. Sen va det vikt på. 

Det sista varvet avslutade jag med att köra 20 burpees i stället för 10. Sen körde jag lite core övningar innan jag gick och duschade. 

Men nu sitter jag på bussen på väg till jobbet för att kriga. Dom två första timmarna är jag själv och sen kommer Helena. Sen slutar jag vid 15 och då ska jag åka ner till nynäs. Men jag hoppas att det blir lite lugnare idag. För igår va det ganska så mycket att göra. Hann nästa inte prata med Helena eller Sofia alls. Det blev lite snabba pratstunden mellan alla kunde som kom in och ut igenom dörren. Men vi sålde bra och dagen gick riktigt fort. Så det va roligt. Alltid mycket roligare när det är mycket att göra och att man samtidigt säljer. Dom dagar det är mycket och man inte säljer nånting så börjar man ju at fundera. Jaha vafan har jag gjort idag egentligen. Troligtvis bara visat en jäkla massa bågar som kunder sen har lånat hem för att sen komma in och beställa :)

Men men ja nu blir det att kriga i några timmar idag. Men först frukost jag är bara såå jäkla hungrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0