Känslan i kroppen

Känslan i kroppen efter gårdagens löprunda på ca 18 km är mycket god. Lite stel i vaderna men annars så känns det kanon bra. Och att man är lite stel i vaderna ja det får man ta. Det är ju inte så konstigt. Känslan igår va oxå bra. Det är klart att det va jobbigt för annars så skulle alla springa till jobbet i stället för att ta bilen. Men det va inte så att jag höll på att dö. Utom det va mer en jämn jobbighets känsla. Jag är en mer seg än snabb människa. Så ja känslan är mycket god. Jag kanske kommer att klara av det här. 

Men ja jag började min morgon idag på gymmet. Idag låg fokus på marklyft. En mycket jobbig men bra övningar där man involverar nästan hela kroppen och många muskelgrupper samtidigt. Det tycker vi om. Sen körde jag lite blandande som axlar, hantel rodd, dips och avslutade med att köra lite core. Men nu är jag på g till jobbet och jag är som vanligt mycket hungrig. Haha Anna i nöd. Folk pratar om svältande barn i Afrika. Då har dom inte träffat en hungrig Anna inte ;). 

Men det blir att kriga hela långa dagen för att sen åka hem och mysa lite. 

Haha ja såhär känns det ibland 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0