Såå trött

Gud jag är bara såå trött. Efter en hel veckas arbete så är det skönt att det äntligen är fredag. Men vänta. Haha för mig är det ju inte helg. Eller jo det är ju helg. Men jag ska jobba i helgen. Men ska ändå bli kul för då får jag träffa både Sofia och Helena. Sååå kul :). Men som sagt va jag känner mig just nu bara såå trött. Jag började dagen på gymmet med att köra mycket överkropp och rygg. Sen åkte jag till jobbet och bokade om första kunden för att Bertil va hemma och va sjuk idag. Så jag fick tag på kunden precis innan hon hann gå till bussen. Där satt jag fortfarande med vinterjackan på och hade slängt mig på telefonen. Vilken tur både jag och kunden hade. 

Sen har jag krigat på hela dagen. Haft lite olika arbeten att göra och sålt lite glasögon. Sen jobbade jag till 19:00. Och avslutade sen dagen med att gå från gudö och hem det är ca 5 km så en skön promenix på kvällen. Men nu blir det att sova. Så skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0