Saknad

Känslan av att sakna någon va länge sen som jag hade. Jag känner det nu när jag har någon att sakna och när jag känner känslan av att sakna en annan människa. Just den känslan. Den skrämmer mig och gör mig glad på samma gång. Den skrämmer mig för att jag känner mig sårbar. Och den känslan tycker jag inte om att känna. Men samtidigt så glädjer den mig för att jag just har nån att sakna. Jag har nån att tycka om och som jag längtar efter. Nej det är mycket olika känslor som kommer upp på kvällskvisten. Känslor som det va länge sen som jag kände. Känslor som jag inte trodde att jag hade och kunde ha. Men samtidigt så känns det bra. Som en bekräftelse på nått sätt. 

Detta blev ett känsloladdat inlägg vilket det aldrig brukar bli. Lite som att kolla in i min hjärna och se att jo men även jag hade känslor. Nånstans långt där inne. Gud hade inte glömt bort den delen på mig. Men nu blir det läggdags. Känner mig bara sååå trött. 

Kommentarer
Postat av: M-L

Ååååååå gud vilka fina ord, och vilken härlig känsla. Jag är så glad för din skull. ♥

2015-02-20 @ 12:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0