Fika time

Står nu på handenterminalens pendeltågsstation och väntar på tåget på väg ner till Ösmo. Det är go fika som står på schemat. Med Goa vänner. Jag älskar att jag har vissa vänner som jag har drinkkvällar med. Andra som jag ser i stallet. Vissa som jag träffar på sats och så andra som jag fikar med. Det är bara så helt fantastiskt. Fast fika kompisarna träffar jag ju annars oxå och har vinkvällar och utgång med ;). Men det känns så mycket bättre och så mycket mer härlig tant varning att ses och ta en fika kl14:00 en lördag. 

Men jag har bakat enligt mig själv mina helt fantastisk goda kokosbollar. Med dadlar, plommon, nötter, gojibär, kokos och raw food kakao i. Mums. Längtar typ redan tills jag får sätta tänderna i den första. Haha ja för man får äta fler än bara en. 

I morgon ska jag klättra. Det är med skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot det. Det ska både bli roligt, läskigt, spännande och lite hjälp vad har jag gett mig in på. Jag är ju inte precis känns för att vara Klas klättermus. Snarare nått klumpigt som ramlar ner och landar typ på huvudet och som sen typ inte kommer upp därifrån igen. Men det kommer nog att gå bra. Jag hoppas på det i alla fall. Men jag kommer i alla fall att vara sämst. Men det är lugnt nån måste ju ta den platsen oxå. Jag har i alla fall klippt ner mina naglar så att jag inte bryter av dom oxå. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0