Hemgång på ingång

Ja men nu är jag på g hem. Haha lite sådär lagom go och rund under mina fötter. Vad har då jag gjort. Vart på rave? Hängt på värsta förfesten?  Nej jag har vart hemma hos Izza och hängt med henne och Sara. Kombinationen av att ha jobbat, ätit dåligt och en banan till middag och sen vin på det är ingen bra kombination. Men en rolig. Lite flummigt inlägg ja jag vet. Men det är så det blir ibland. Jag mår bra och det är de som är huvudsaken. Kvällen har bara vart så otroligt trevlig och jag är bara så taggad inför nästa Held. Då är det all in som gäller. Det är alla sorter fulla glas ;). Nej men man behöver verkligen sånna här kvällar i bland. Då man bara kan ses och slappna av tillsammans dricka lite och bara snacka såå mycket om allt och inget. 

Men i morgon är set träning ingen som gäller och jag är bara sååå taggad. Då är det go hard or go home som gäller ;). Sen blir det jobb och sen ska jag dra ner till nynäs. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0