Jag hatar

Jag hatar mig själv redan. Hjälp vad har jag gjort. Jag kommer ju att dö. Vad har jag då gjort. Jo jag har anmält mig till stockholm marathon. Ja ni läste rätt. Jag ska springa ett helt jävla marathon. Jag ska alltså springa 42 km. Jag tycker bara att det är jobbigt att köra bil 42km. Varför har jag då gjort detta. Jo för att Helena ska springa. Och det va lite så att jag tänkte att okej. Det är nu eller aldrig. Just nu känns det som att det hade känts bättre att ha valt aldrig. Men sen vill jag ju oxå springa. Jag vill känna känslan av att ha sprungit ett jävla marathon. Bara känslan av att ha klarat av att springa 42 km. Men så kommr man till nästa fråga. Hur fan lägger man upp träningen och hur fan lägger man upp hela loppet. Ojojoj frågorna är många och svaren är få. Men det måste ju fan bara gå att springa det där jävla loppet. Men just nu känner jag mig allt annat än taggad. Jag känner mig mest bara galen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0