Just nu

Just nu så känns livet ganska så bra. Man måste våga för att kunna vinna. Och just nu så har jag vågat och det känns bara så jäkla bra. Samtidigt som det känns otroligt bra så är det samtidigt lite skrämmande. Skrämmande och spännande på samma gång. Men just nu så känns det bara så jävla bra. 

Även träningen går bra. Jag är mer och mer på gymmets gym. Då kör jag på mornan när det är lugnt och skönt. Det är typ jag och några till. Men det är aldrig så många att man känner sig obekväm på nått sätt. Utom man har gott om plats till det man vill köra. Jag brukar försöka och göra så att olika muskler har olika fokus på olika dagar. Det fungerar bra och jag känner hur jag blir säkrare och starkare. Jag kommer hela tiden på nya övningar som jag vill göra. Och jag hittar nya muskler som har legat i dvala allt för länge. Och jag hittar nya övningar och muskler som jag tycker är roliga att göra och att träna. 

Bara för att livet just nu känns ganska så bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0