Ledig

Idag har jag vart ledig och det har bara vart sååå skönt. Blev det att ta en lång och härlig sovmorgon. Svar: nej. Jag va uppe i god tid och började morgonen på gymmet. Där blev det att köra front och back squat. Avslutade med att köra 5x5 med front och back med ingen vila emellan. Sen gick jag över till clean and squat, clean and press, pusch press och sen raka marklyft. Det kändes bra men jobbigt. Precis som det ska vara. Sen avslutade jag med lite mer axlar och enbens squat med hjälp ut av trx band. 

Sen gick jag hem ät lite lunch och tog mig sen ut på en pw i solen. Det va halt men ändå så härligt och så skönt att komma ut och gå en sväng i solen. Jag kommer ju typ bara ut i den på helgerna. Om den nu behagar att vara framme då. Så det va grymt skönt att komma ut. 

Sen har jag fixat lite här hemma. Gjort matlådor och sen åkte jag med bilen till pappas jobb till när han slutade vid 16:00. Vi skulle fixa kylfläkten. Jag hade en lampa som lös sådär irriterade rött igen. Jaha bara att boka in en tid. Men det gick så bra så. Inte en enda svordom. Och det bästa ut av allt är att nu har jag värme i bilen igen. Helt otroligt det va så varmt och skönt så när jag åkte hem. Nästan så att jag började att svettas där ett tag. Men jag är så van med att det alltid är kallt när jag åker bil så jag har inte ens tänkt på det. Men det är helt fantastiskt vilken lyx ;). 

Men nu blir det inte så mycket mer än att ta det lugnt och kolla lite på tv innan jag ska gå och lägga mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0