Ljuslykta

Igår så såg vi den här ljuslyktan Och jag tyckte bara att den va så fin att jag va tvungen att kort på den. Den va både fin och att det va så fint att det va nån som hade gjort den och satt ett ljus i den. När jag ser en sån här sak så tänker jag tillbaka på min egen barndom. När vi i familjen gick ut på våra egen tomt och gjorde snölyktor som vi sen satte ljus i. Så fantastiskt fint. 

Idag så började jag min morgon med att köra ett crosstraining pass. Vi började med en utmaning som vi brukar börja med. Idag skulle vi göra 40 armhävningar, 50 knäböj med stång, 60 utfall, 70 jumping Jacks och sen 20 burpees. Vi hade 12 min att hinna med så många varv som möjligt. Sen gick vi på varven och efter två jobbiga var. Så avslutar vi med att göra 50st burpees i egen takt. Eller ja så fort som man bara kan. Det va jobbigt. Sen körde jag ett pass som heter 21min bodywork. Det är ett pass som bara är 21 min där det är basic övningar lite som ett uppropat aerobicspass. Men med ett högt tempo efter dom det bara är 21 min långt. Sen efter det så körde jag lite på gymmet innan jag gick hem. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0