Onsdag

Ja jag började lixom gårdagen min morgon på gymmet. Det har på senaste tiden blivit mer träning på gymmets gym. Men jag gillar det. Det är både kul, utmanande och jobbigt. Jag märker att jag både blir säkrare, starkare och mer trygg i min träning. Sen är det även sjukt skönt att köra gymmet på morgonen för det är så lite folk där då. Man har typ nästan hela gymmet för sig själv. Det är ingen kö och är en stång upptagen så finns det en massa andra som man kan ta i stället. Såå skönt. 

Idag va absolut inget undantag. Jag kunde snabbt efter uppvärmningen hämta en stång ställa mig framför spegeln och köra igång med lite marklyft och lite mer övningar. Om det är nått som jag brukar försöka och fokusera på så är det att ha med en bra och stor basövning där man får med mycket olika muskler och som nästan hela kroppen måste va med och jobba i. Marklyft är en ut av dom övningarna. 

Sen blev det att åka till jobbet och kriga. Det har gått bra. Men Ninna va hemma och va sjuk så det va bara jag och Bertil på plats. Men det rullade på och ja dagen gick fort i alla fall. Jag hade att göra hela dagen. Men nu ska det bli skönt att bara åka hem och dö i soffan. En av alla fördelar med att träna på morgonen. Man kan med mycket gott samvete bara åka hem och dö i soffan under filten och bara somna där. Tills det är dax att flytta över till sängen och somna om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0