Springa

Idag så började jag min dag med att springa en runda på ca 11km direkt på morgonen. Det va skönt för kroppen och för själen att få komma ut en stund. Men jag hade lite ont i foten. Eller mer på utsidan ut av min vänster fot. Jag vet inte varför jag har det. Har bara haft det lite till och från den senaste tiden. Mest till känns det som just nu. Men det är väl nån form av överansträngning eller nått sånt. Det går över. Men det är bara sååå drygt. 

Sen blev det att åka till jobbet och kriga. Blev att jobba tillsammans med Sofia och det va så kul att träffa henne och få prata lite med henne. Saknar henne så sjukt mycket. Men har kännt mig gansk så trött och seg under dagen. Så när jag kom hem så la jag mig i soffan och somnade typ direkt. Vaknade upp efter en timme och gjorde i ordning lite middag. Känner mig fortfarande ganska så trött så blir till att sova tidigt idag. Ska upp i morgon och träna innan jobbet. Hade tänkt att jag skulle ta och åka till sjöstaden och köra lite. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0