Trött

Jag är bara såååå trött. Jag förstår inte varför jag är så trött hela tiden. Jag är precis lika trött när jag vaknar som när jag gick och la mig. Skillnaden är bara tiden. Det är morgon i stället för kväll. Jag började min morgon på gymmet. Blev att köra en jäkla massa clean, cleand and press och militärpress. Med skivstång som jag ökade på vikten efter varje omgång. Sen körde jag bröstpress. Och sen körde jag lite mer olika övningar innan jag avslutade passet med lite mage och core övningar. 

Sen har jag jobbat idag. Det gick bra. Det va en del att göra så dagen fick väldigt fort. Men nu är jag hemma sitter i soffan och dricker tee. Men känner att om jag skulle lägga mig ner i soffan så skulle jag somna direkt. 

Haha lite såhär känner jag mig just nu ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0