Äntligen fredag

Äntligen fredag att det ibland kan kännas som att det alltid är fler måndagar än fredagar. Men nu är det äntligen fredag. Jag är ledig i helgen och det ska bara bli sååå skönt. Vi ska gå på vinprovning och efter det åks till gröna Lund. Möta upp lite kompisar och åka en massa karuseller och äta karameller ;). Annars så har jag inte gjort så mycket annat den här veckan än att vara på jobbet eller att vart och tränat. Sen har jag sprungit en del oxå. Det har vart både skönt och oskönt. För i onsdags när jag skulle springa lite intervaller. Så hade det först regnat typ halva dagen och sen så hann jag precis ut och typ 200 meter sen känner jag den första droppen av regn. Jag hinner tänka det går över. Det ska inte regna. Men nej det gjorde det inte. Det ökade och började bara att regna mer och mer. Sen öser det ner. Intervallerna gick åt helvete. Om det inte va lerigt, blött och halt så regnade det alldeles för mycket. Nej hela rundan gick åt skogen. Till slut så tänkte jag att jag bara va glad över att jag kom ut och sprang en runda i stället för att ligga i soffan och dö. 

Men i dag är det betydligt bättre väder. Kanske till och med kan bli en promenix efter tacomyset. 

Bara för att jag har fått jätte fina blommor av den bästa. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0