Gud sååå trött

Gud jag känner mig bara sååå otroligt trött just nu. Har vart en del att göra på jobbet. Har inte gjort sådär jätte mycket mer än att jobba och tränat. Har fått reda på en jätte tråkig nyhet angående en kollega i Tyresö. Usch så det har jag tänkte på en del oxå. Men jag är ledig i helgen och det ska bara bli såååå skönt. Men det blir ingen sovmorgon här inte. Nej för jag ska upp och ut och springa i morgon. För att sen kommer Dennis till mig och sen ska vi bege oss ut till Tyresö by för att promenixa en massa så skogen och ha picknick. Så mysigt. Sen blir det att byta om och åka in till stan för att gå på inflyttningsfest hos Elin. Det ska bli så kul. Men på söndag sen.  Ja då blir det sovmorgon och det ska verkligen bara bli såååå skönt. Jag längtar redan. 

Nej nu ska jag sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0