Springa

Oj nu va det ett tag sen som jag skev. Men jag har haft fullt upp i mitt liv. Eller ja nu låter det som att jag har jätte mycket att göra. Riktigt så är det kanske inte. Men jag har tränat, jobbat, tränat lite mer, jobbat lite mer och sen vart en sväng på smaka på Stockholm. Det va väldigt gott och vi behövde absolut inte åka hem hungriga. Jag som är en ganska så kräsen människa. Provade väl inte på sådär mycket konstigheter. Utom åt mest det som är säkra kort. Som jag vet att jag tycker om. Det blev att smaka på en lax och räksoppa. Sen en halloumi burgare. Sen en rabarbersallad med lite olika ostar till. Mycket ost och mycket gott. 

Men i morse blev det att springa en runda i skogen på 17 km. Det va bara såå härligt, skönt och uppfriskande. Min kropp och min själ har riktigt längtar efter löpning. Så det va helt fantastiskt skönt att få komma ut i morse. Jag va pigg och glad och min kropp kändes oxå pigg och glad. Så det va verkligen super kul. Men nu sitter jag på jobbet och har lunch. Det blev gröt med hallon och björnbär på. Sen även ett äpple för att skoja till det lite ;). 

Haha jag såg den här lappen på väg hem efter att jag hade vart ute och sprungit. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0