Fredag

Discofredag eller fredag den 13:e. Det är bara att välja. Själv kör jag på båda. Jag började med discofredag och kör nu på fredag den 13:e. Inte för att jag brukat ha så mycket mer otur än andra dagar men det känns bra att ha nått att skylla på. 

Men ja jag började min morgon på gymmet. Med att köra det som jag tycker är roligt att träna. Vilket är front squat och back squat. Det är både roligt och jobbigt. Speciellt front squat tycker jag både är kul och tungt. Eller det beror ju på hur mycket vikt man har på. Men jag vill ju att det ska vara hyfsat tungt. Så att man får ta i lite i alla fall. Sen körde jag militär press med skivstång. Avslutade sen hela passet mer pull ups, en övning där man hänger i  armarna och drar upp benen och sen en övningar där man håller i en ketterbell och lutar sig åt sidan. Det gjorde jag 10x3. Sen blev det att duscha, klä på sig, sminka sig och nu sitter jag på bussen på väg till jobbet. Jag är bara sååå jäkla hungrig. Ska bli så otroligt gott med min gröt frukost. Tröttnat aldrig på den. Det är både gott och mättande. Man vet vad man har, vad man för och den gör sitt jobb. En bra frukost helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0