Kaos

Jag jobbat just nu i ett oorganiserat organiserat kaos. Vi ska bygga om. Så det är ny inredning, gammal inredning och en massa människa överallt. Det är byggarbetare, elektriker, golvläggare, målare och en massa andra människor som bara är överallt. Man känner sig ju mest i vägen. För alla ska förbi överallt och man går försöka att hitta en bra plats att stå på där man är som minst i vägen. Vilket inte är helt lätt. Men det kommer och bli så sjukt bra och snyggt när det är klart. Så ja det är ju helt klart värt allt kaos. Men man måste ju säga att dom är sjukt effektiva. Jäklar vad dom jobbar på snabbt. Det är som sammansvetsade myror. Alla jobbar med sitt och alla vet vad dom ska göra och när. Så jag sjukt duktiga killar. Haha roliga är som oxå. 

Men vad har jag mer gjort under den här tiden som jag inte har skrivit nått på. Jo jag har jobbat, tränat, vart lite ledig och sen så har jag vart på bio med Sara. Vi såg på fifty shades of Grey. Jag tyckte att den va bra. Jag va ju inte över exalterad efter att ha läst boken. Men jag tyckte ändå att filmen va bra och dom fick med det viktigare. Henne hade dom gjort lite roligare, mejlkonversationerna va inte allas så långa och jobbiga. Och han va precis så konstig som han ska vara. Själva sex scenerna va ju inte så som dom är i boken haha det va snarare värsta minimjölken. Men samtidigt så kan man ju inte göra dom som dom är i böckerna. Men ha det va ju en del naket om man säger som så ;). Ingen film som jag skulle välja att gå på med första dejten typ. Nej snarare nån som man känner sig trygg och bekväm med. Haha jag och Sara satt ju som vanligt och skrattade. 

Men idag blir det jobb och sen kanske jag ska försöka att komma ut och springa en runda. Men vi för se. Jag började i alla fall min morgon på gymmet. Så det känns bra. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0