Nedräkning pågår

Står just nu på jobbet och grillar mitt bacon. Sååååå skönt. Vi har fått en ny och fin butik. Med en ny inredning och ja elementet fick tillbaka sin plats som den hade innan. Nej för att så länge det är svinkallt här så kommer vi att brassa på med vårar älskade element. Men snart får man åka hem och ha lite fredagsmys med sig själv. För att i morgon åka tillbaka hit till jobbet igen. Alltid lika roligt. Men jag jobbar med Sofia och Helena så det ska bli jätte kul. 

Sen i morgon kväll så blir det utflyttningsfest hos bästa Elin. Hon ska flytta in till Hornstull. Och ja varför bara ha inflyttningsfest när man även kan ha en utflyttningsfest. Haha det är nog bara Elin som har det. Helt fantastiskt om du frågar mig. Inte för att jag skulle ha det. Men ändå. Jag har slutat och ha fester hemma hos mig. Det va typ hundra år sen och lite till sen jag hade det sist. 

Men ja nu är det nedräkning som pågår. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0