Äntligen fredag

Ja jag säger bara en sak. Äntligen fredag. Det är ju bara sååå skönt. Jag jobbar i och för sig obehagligt okristligt sent i kväll och jobbat även hela helgen. Men förutom det så är det ändå fredag. I kväll ska jag ut och ta ett glas vin tillsammans med Helena, Sofia och Lovisa. Det ska bara bli såå kul och trevligt. Jag har saknat dom. Och jag har saknat att ses och hur kul vi hade det den sommaren som vi jobbade tillsammans. 

Men ja jag började min morgon med att vara på gymmet. Där blev det att köra både lite axelpress med skivstång och marklyft. Körde även lite övningar för ryggen innan det blev att skutta in i duschen. Men nu blir det till att jobba och sen att träffa dom mina älskade tanter. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0