Träningsvärk

Bulgariska utfall igår. Träningsvärken från hades mörka grund idag. Asså min rumpa, mina ben, ja allt från midjan och neråt. Det känns. Att sitta ner går bra. Att stå upp går oxå bra. Men vägen där emellan är ett helvete. Jag känner mig som nånstans mellan 100 och döden. Men det hindrade inte mig från att köra marklyft idag. Så ja i morgon räknar jag med att ha träningsvärk i exakt hela kroppen. 

Det va min tur att städa idag på jobbet så jag åkte och tränade i sickla innan. Men oj vad jag föredrar att vara i Haninge. Så mycket mer ordning och reda bland vikterna och stängerna och ja allt. Nu höll dom på att flytta om typ allt men ändå. Folk städar inte efter sig. Utom när jag kom typ först så såg det ut som att nån va mitt i sitt träningspass. Det låg vikter, hantlar och ketterbells överallt. Men nej det va ingen där. Så jag fick ju typ börja med att städa. Och sen att försöka leta rätt på dom vikter som jag ville ha. Det fanns typ bara en uppsättning av 1,25 vikterna vad jag kunde se och ja jag letade. För dom som jag hittade va upptagna. Men jag fick ta dom sen när han va klar med dom. Men vill man bara lägga på lite extra så är just 1,25 vikterna perfekt för 2,5 på varje sida blir väldigt mycket för typ axlar som redan är svaga som det är. Suck suck. Sen är det så mycket mer folk oxå där än i Haninge. Jag är inte riktigt van med det. Så känner mig nog lite lätt obekväm. Varför vet jag inte. Så nej Haninge är perfekt för mig. Och personalen i Haninge är så trevliga. Alla pt hälsar på en på morgonen och det är en god stämning. Nu är det ingen dålig stämning på sickla. Men det känns som ett så mycket mer byggar gym och nja där är ju inte riktigt jag. Jag vill ju bara träna för att det är kul och inte för att kunna tvätta kläderna på mina magrutor. 

Men aja snart blir det till att åka hem till mitt taco mys. Jag längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0