Upp och ut

På något mirakulöst vis så lyckades jag ta mig både upp och ut för att springa i morse. Helt otroligt med tanke på att jag va sjukt trött. Jag hade vakant under natten av att regnet piskade emot rutan. Sen hade jag även den bästa sovandes bredvid mig i sängen och det gjorde absolut inte saken lättare. Att bara lämna värmen och att i stället ge sig ut i regn och rusket för att springa. Men jag lyckades och det är fan värt ett diplom. Det va på något piggare ben och kropp som jag gav mig ut. Men jag va ju trött men inte trött, sug och tung i kroppen. Utom mer bara trött i huvudet. Men ja det va ju ett allt annat än mysigt väder. Nej det regnade små spik i en diagonal motvinds riktning. När jag kom hem så visste jag inte vad som va svett och vad som va vatten. Det va bara en blandning ut av allt på hela mig typ. Men ja nu när det är gjort så känns det bra. 

Men ja nu sitter jag på jobbet och ska kriga till kl:17:00. Sen blir det till att åka hem och små dö lite. 

Dagen outfit black as hades




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0